Moergestel, 4 december 2010

Afgelopen week heb ik echt nodig gehad om te herstellen van een griepje, ben zelfs niet wezen trainen, maar ondanks dat.............op naar Moergestel!

Er lag een laagje sneeuw, voor mij de eerste keer dat ik ging fietsen in de sneeuw. Terwijl categorie 3 aan het fietsen was begon het te sneeuwen, dat hield niet meer op. Ook niet toen wij van start gingen, het was dus een wedstrijd in de sneeuw. Eerlijk gezegd een van mijn slechtste wedstrijden van het hele jaar! Waar het aan lag? Vooral aan mijzelf, het was mijn dag niet, ik merkte ook dat ik niet getraind had, maar dat is geen excuus.

Het ging gewoon niet! Eigen schuld, dikke bult. Het was vandaag mijn 13e veldwedstrijd buiten de wedstrijden voor Midden Nederland, zou er haast bijgelovig van worden………

Maak jouw eigen website met JouwWeb