Helmond, 18 december 2010

Helmond was een avond wedstrijd!

De sfeer was gezellig, er stond een grote tent, vuurkorven en het was een mooi parcours. Had een goede loting maar bij de start ging ik helemaal in de fout. Wat of waarom, ik weet het niet. Ik kwam niet weg, kwam niet in mijn klikker, kortom een verprutste start.

De eerste heuvel op lette ik niet op omdat ik snelheid wilde maken, zag daardoor niet dat er een renner stil stond. Kon daardoor niet meer reageren en ging er onderuit. Duurde even voor ik terug op mijn fiets zat. Daarna kreeg ik de smaak te pakken, had snelheid en kon laten zien dat ik wel fietsen kan. Maar helaas in de voor laatste ronde ging ik er weer onderuit. Maakte best een flinke smak. Daardoor gelijk weer achterstand opgelopen. Toch nog wat in weten te lopen op mijn voorgangers. Een 19e plaats. Wederom geen wedstrijd om trots op te zijn. Maar snel dit verhaal afsluiten!